Servicii SEM / SEO

Conditia absolut necesara pentru ca un website sa isi indeplineasca rolul in planul de afaceri al unei companii, este ca acesta sa fie vizitat. Serviciul nostru de promovare a site-ului in motoarele de cautare va maximiza potentialul site-ului si va contribui la vizibilitatea afacerii dumneavoastra.

Conform ultimelor statistici mai mult de 60% din trafic este generat de motoarele de cautare si 85% din utilizatorii Web folosesc motoare de cautare pentru a gasi site-urile pe care le vor.

Majoritatea motoarelor de cautare si directoarelor de pe web folosesc soft-uri care indexeaza website-urile in baze de date, iar afisarea se face in functie de relevanta continutului pentru cuvantul cheie cautat. Tocmai de aceea, daca site-ul dumneavoastra apare intre primele rezultatele date de motoarele de cautare, va fi accesat de useri care chiar sunt interesati de continutul acestuia.

Folosind cuvinte-cheie bine alese si studiind algoritmul dupa care functioneaza fiecare dintre aceste motoare de cautare, se poate obtine o optimizare a afisarii rezultatelor, astfel incat in website sa intre vizitatorii direct interesati. Astfel, scopul optimizarii in motoarele de cautare este aparitia cat mai la inceputul clasamentului, pentru un numar de cuvinte cheie, din domeniul dumneavoastra de activitate. Principalele site-uri pentru care se face optimizarea in motoarele de cautare sunt: Google, Yahoo si Bing.

Efectele unei operatiuni de optimizare a site-ului nu sunt imediate, intrucat multe dintre motoarele de cautare isi reactualizeaza bazele de date saptamanal, lunar, sau chiar mai rar. Cu toate acestea, vei remarca o crestere continua a traficului generat de motoarele de cautare, pe masura ce bazele de date sunt actualizate si site-ul tau primeste o pozitie mai relevanta printre rezultate. Datorita faptului ca multe din site-uri sunt optimizate periodic, pozitia obtinuta in rezultate este provizorie. Pentru ca site-ul tau sa fie permanent vizibil printre primele rezultate la cautari, este nevoie de optimizare si actualizare periodice.

SEM se refera la Search Engine Marketing – posibilitatea de promovare platita in motoarele de cautare. Serviciul cu cel mai mare impact aici este serviciul AdWords de la Google.

SEO se refera la Search Engine Optimization – optimizarea website-urilor pentru cuvintele cheie targhetate.

Ambele componente sunt importante, raportul utilizarii celor 2 componente fiind unic pentru fiecare website. De exemplu, pentru un website nou este important SEM deoarece incepe sa aduca utilizatori pe site mai repede decat ar aduce doar SEO singur. Pe de alta parte pretul per click (CPC) platit pentru o campanie SEM este calculat in functie de un raport numit Quality Score care masoara cat de relevante sunt cuvintele cheie din campanie pe site-ul in cauza. Cu cat este mai bine facut SEO pentru respectivele cuvinte cheie cu atat Quality Score creste si pretul per click va fi mai mic. Astfel desi SEM este mai important in cazul din exemplu, fara SEO costul campaniilor va creste semnificativ.

Pentru oferta SEO sau SEM ne puteti contacta aici.