Servicii direct marketing

Acest serviciu consta in trimiterea catre o lista de adrese de e-mail a mesajului dumneavoastra publicitar (direct mailing). In acest mod va puteti promova compania, un anume produs sau puteti aduce sute de vizitatori pe site-ul dumneavoastra web. Studiile efectuate au aratat ca trimiterea email-urilor publicitare aduce imediat pe site-ul dumneavoastra aproximativ 20% de vizitatori si inca 10-15% in zilele si chiar saptamanile urmatoare.

Intermod Group va pune la dispozitie serviciul de direct mailing alaturi de un instrument foarte puternic – oferte orientate.

Ce inseamna oferta orientata?

Potentialii clienti vor raspunde mai mult ca sigur la mesajele care se potrivesc intereselor lor. Vom folosi informatiile anterioare pentru a ne referi la ceea ce stiti despre preferintele segmentelor de piata vizate de dumneavoastra, si a crea mesaje specifice pentru un anumit public. Astfel puteti trimite e-mailuri doar companiilor dintr-un anumit oras, sau dintr-un anumit judet. De asemenea puteti trimite e-mailuri doar companiilor din domeniul constructii, de exemplu.
Punand oferta potrivita, persoanei potrivite, la momentul oportun se pot obtine rezultate importante in legatura cu achizitia noului client, loialitatea lui si pastrarea fidelitatii acestuia. Pentru a desfasura cele mai eficiente campanii si de a obtine cele mai inalte rate de raspuns trebuie facute multe planificari si luate in considerare un numar reprezentativ de rezultate ale tehnicilor de e-marketing.
Mesajul transmis poate fi elaborat de dumneavoastra sau creat de specialistii Intermod Group in copywriting. Personalizarea continutul e-mail-ului va va ajuta sa atrageti atentia clientului si ii va conferi importanta. De exemplu, s-a constatat ca mesajele in format HTML au o rata de raspuns cu 35% mai mare decat email-urile in format text. Fiecare mesaj din casuta postala electronica a unui client necesita timp si atentie.

Obiectivul principal al campaniei voastre ar trebui sa fie actiunile de perspectiva. Exemplele includ: Click pe link pentru mai multe informatii, cumpara un anumit produs, alatura-te unui anumit grup, comunica cu un reprezentant de vanzari, spune-ti parerea, participa la un concurs sau spune-i unui prieten. Chiar daca pe moment destinatarul e-mailului nu este interesat de oferta primita, s-a constatat ca majoritatea vor pastra oferta pentru o eventuala utilizare in viitor. Ba mai mult, in majoritatea cazurilor destinatarul isi va aminti numele firmei expeditoare cat si domeniul ofertei primite, facand din serviciul de mailing direct un instrument puternic pentru brand building.

Rapoarte

Este esential pentru succesul dumneavoastra sa urmarim actiunile si perspectivele clientilor dumneavoastra. Astfel, trimiterea mesajelor se face cu ajutorul unor aplicatii specializate care filtreaza adresele de e-mail, raportand exact numarul de mesaje ajunse la destinatar. Desfasurarea campaniilor va genera un “munte” de informatii-raspuns. Analiza raspunsurilor va va ajuta sa creati noi oferte si abordari cu un impacat cat mai puternic.

Legalitate

Diferenta esentiala intre “direct mailing” si SPAM este consimtamantul destinatarului. Astfel fiecare e-mail trimis va contine o optiune de scoatere din lista; asadar un destinatar care nu este interesat de oferta respectiva poate opta sa fie scos din lista de e-mailuri. Listele pentru direct e-mailing sunt benefice deoarece destinatarul, in cazul in care nu a optat pentru a fi scos din lista, inseamna ca este interesat de oferta curenta si nu va sterge mesajul direct fara a arunca macar o privire asupra lui, crescand astfel sansele ca mesajul sa aiba impact.

Aceasta activitate are un suport legal solid, astfel, respectand regulile, compania dumneavoastra va fi perfect acoperita din acest punct de vedere.

Suportul legal

Adresele de e-mail spre care se trimit mesaje publicitare sunt adrese oficiale ale persoanelor juridice romane, listate in cataloage publice, in vederea primirii de mesaje de la potentiali clienti si furnizori. In aceste conditii este indeplinita prevederea articolului 7, alineatul 1 din legea numarul 365/2002, privind consimtamantul destinatarului.

Toate mesajele trimise vor contine in interior datele complete de identificare a expeditorului (denumire completa, cod unic de inregistrare, adresa, numere de telefon si fax precum si adresa de e-mail). Mesajele transmise vor preciza in mod expres adresa de e-mail a expeditorului de pe care se face trimiterea precum si pe care se poate raspunde.

Pentru oferta direct marketing ne puteti contacta aici.