Fazele dezvoltarii web

  1. Tipul de site – Clientul, in urma unei consultari cu specialistii nostri, se decide asupra tipului de site pe care il doreste si asupra obiectivului final (de exemplu: brand building, vanzari online, suport pentru clienti, cercetare de piata, etc.). De asemenea, in aceasta faza, este calculat costul initial.
  2. Continut – ambele parti decid, de comun acord, asupra cantitatii de elemente (text, imagini, baze de date, scripturi, etc.) . Este hotarata si calea prin care vor fi livrate materialele cat si ce materiale trebuiesc create (acestea vor fi adaugate la costul initial).
  3. Negocierea – costul final este determinat, adaugand si costurile serviciilor ce se doresc a fi implementate de catre client. Dupa aceasta, clientul va plati avansul de 30% din costul total. Restul va fi platit la finalizare.
  4. Designul siteului – Intermod Group va prezenta clientului trei machete generale, diferite ale siteului si ambele parti vor cadea de acord cu forma generala a siteului. Vom modifica forma generala in functie de dorintele clientului, pana cand siteul va capata forma convenita. Odata agreata forma finala, modificarile aditionale vor fi taxate separat si vor fi adaugate la costul final.
  5. Livrarea materialelor – clientul va livra materialele convenite in etapa 2. Daca materialele nu sunt in forma finala si sunt necesare modificari aditionale, costul acestor modificari va fi adaugat la costul total. Noua ne revine responsabilitatea sa anuntam clientul atat de modificarile aparute cat si de costurile aditionale.
  6. Noile materiale – in aceasta faza noi vom crea elementele noi ale siteului. Elementele noi, aparute ulterior, nespecificate in forma finala, vor fi adaugate la costul total. La fel ca mai sus, suntem responsabili de comunicarea catre client a eventualelor modificari si costuri.
  7. Designul final – cu toate elementele creeate, vom dezvolta siteul conform structurii agreeate in forma finala. Incepand de la aceasta faza, modificarile majore ale sitului (modificari ce anuleaza un mare volum de munca anterior) nu mai sunt acceptate sau vor fi taxate adaugandu-se si costuri volumului de munca anulat de noile modificari.
  8. Receptia – clientul testeaza siteul web si verifica functionalitatea acestuia. Eventualele modificari minore, pentru a apropia site-ul de forma dorita de client, vor fi facute fara costuri aditionale.
  9. Plata finala – clientul va plati restul de 70% din costul total al proiectului si va primi continutul site-ului pe suport optic (CD-ROM).