Comunicarea cu clientul

Aceasta lista de termeni a fost facuta, pentru o mai buna colaborare intre Intermod Group si client, dupa o serie de evenimente in trecut ca: intarzieri cu plata, clienti care au renuntat la proiect cand acesta era aproape de finalizare sau care au venit cu modificari care anulau o mare parte din munca de pana in punctul respectiv. Astfel, s-a intocmit urmatoarea lista:

  • Va fi aleasa o singura persoana din compania client care va fi responsabila cu proiectul. Aceasta va fi constienta de obiectivele proiectlui, de materialele necesare, de eventualele modificari, etc.
  • Compania client va fi prompta cu platile, cu livrarea materialelor necesare pentru dezvoltarea proiectului si cu sugestiile referitoare la proiect.
  • Materialele clientului trebuie livrate, in masura in care este posibil, in forma finala. Modificarile aditionale vor fi adaugate la costul final al proiectului.
  • Persoana aleasa de catre compania client trebuie sa isi respecte responsabilitatile in fazele de design, semnaland eventualele modificari la timp. In caz contrar nu putem fi responsabili de eventualele intarzieri.
  • Detaliile referitoare la forma finala, aprobata a proiectului cat si eventualele cereri de modificare pe parcursul dezvoltarii vor fi facute de catre client in scris sau pe email.
  • Cand avem suficienta informatie, pregatim o estimare scrisa sau facem o schita a atributiilor per perioada de timp, costurilor, a termenilor si conditiilor. Cand nu avem informatii detaliate suficiente, obligatia de a va informa revine Intermod Group. Daca informatia nu este disponibila, pretul se stabileste dupa o rata a orelor de munca efectuate cu informarea frecventa a clientului cu privire la timpului consumat. Nici o sarcina nu se incepe fara o aprobare a estimarii sau propunerii, sau autorizare a comenzii de cumparare.
  • Clientul are dreptul de a sti ca pretul unei estimari sau propuneri, plus cheltuielile si taxele aditionale, formeaza pretul facturarii mai putin atunci cand se stabileste altfel, verbal sau scris, inainte de facturare.
  • Este responsabilitatea Intermod Group sa recomande care este, in opinia sa profesionala, modalitatea cea mai buna de a atinge obiectivele clientului. In mod similar, este responsabilitatea ei de a urma indeaproape indicatiile, intrarile, criticile si comentariile firmei client.
  • Clientului ii revine intreaga responsabilitate de a verifica toate materialele inainte de productie si sa confirme precizia lor.
  • Daca apar probleme pe parcursul dezvoltarii sau daca sunt depistate inereguli in comunicarea cu clientul care ameninta sa consume un volume de timp sau/si de resurse anormal de mare, se va face o estimare finala cu o descriere exacta a dificultatilor intampinate, dar pretul final nu poate depasi estimarea initiala cu mai mult de 50%.
  • In concordanta cu standardele de practica profesionala acceptate, clientul este obligat sa plateasca munca efectuata, indiferent daca este utilizata sau nu.

Noi suntem corecti in afaceri si avem nevoie, de asemenea, de parteneri si clienti corecti.